Dapoi a so creazione in u 2001, hà una storia unica.

Zeppa d'acciaio

Breve descrizzione:


Dettagliu di u Produttu

Tags produttu

A zeppa d'acciaiu hè aduprata principalmente in u periodu iniziale di custruzzione di e centrali elettriche per adattà u parallelisimu di travi d'acciaiu o per installà è adattà attrezzature meccaniche è macchine utensili. U ferru oblicu in acciaio hè adupratu principalmente per l'installazione è l'ajustamentu di a struttura in acciaio, è dinò per l'installazione è l'ajustamentu di l'attrezzatura; e caratteristiche sò: superficie liscia, alta precisione, senza sbavature intornu, bona durezza, è faciule da usà

mmexport1556609522109

Requisiti tecnichi per u cunei d'acciaio: a precisione hè determinata secondu i bisogni, perchè a cuneo generalmente usa lati superiori è inferiori, dunque i requisiti per i quattru lati ùn sò generalmente micca alti, è a rugosità di u cunei d'acciaio hè 6,4; A rugosità di e superfici superiori è inferiori di u cunei hè 12,5, 6,4, 3,2, 0,8, ecc., Se a precisione hè più alta, a pianezza è u parallelisimu di u cunei d'acciaio trattatu da u macinatore ùn ponu micca supera 0,03 mm. U spessore di u cunei d'acciaio pò esse determinatu secondu e necessità attuali è u materiale è e specifiche di u materiale; a pendenza di a zeppa d'acciaiu duveria esse 1 / 10-1 / 20, a zeppa d'acciaio di vibrazione o attrezzature di precisione A pendenza di a calata) pò esse 1/40. Quandu si usa u cunei d'acciaio, deve esse adupratu in cunjunzione cù u spessore pianu di a listessa specificazione. A zeppa d'acciaiu deve esse usata in coppie. A stessa pendenza deve esse aduprata.
I disegni di u cunei d'acciaio sò cuncepiti secondu e esigenze di basa di l'attrezzatura attuale, è poi trattati secondu i disegni.

Cume aduprà a zeppa d'acciaio
Pone un spessore pianu nantu à u fundamentu di cimentu, è poi piazzate i dui cunei d'acciaiu nantu à u spessore pianu. Quandu si aghjusta, aduprate un martellu per colpisce dui cunei d'acciaio, a pendenza di u cunei d'acciaio hè aduprata per alzà o abbassà l'attrezzatura per uttene u scopu di adattà u livellu. Dopu chì u livellu hè regolatu, saldate à u puntu u cunei d'acciaiu cù a basa di l'attrezzatura per fà chì u shim fermu è fermu. Infine, hè versatu cun calcestruzzu per mantene l'attrezzatura in un bonu livellu durante u funziunamentu, riduce l'usura di a macchina è riduce u costu di a sostituzione di e parti di l'attrezzatura.


  • Precedente:
  • Next:

  • Prudutti Relativi