Since its establishment on 2001,it has a unique track record.

Tavola di saldatura 3D Applicazione

A tavola di saldatura 3D hè largamente usata in strutture d'acciaio, diverse fabricazioni di carrozzeria di veiculi, saldatura di pista, fabricazione di biciclette è motociclette, machini di custruzzione, cornice è scatula, recipiente à pressione, saldatura robot (robot), processazione di lamiere, mobili metallici, assemblaggio di equipaggiamenti. , tubi industriali (flange), sistemi di ispezzione.A piattaforma di saldatura flessibile tridimensionale adopta a forma di una piastra di griglia cù buchi nantu à a superficia di a tavola di travagliu, è l'apertura hà duie serie di D28 è D16.

sistema modulare di tavulinu di saldatura

 

A tavula di saldatura 3D adopta a forma di una piastra di griglia cù buchi nantu à a superficia di u travagliu, è l'apertura hà duie serie di D28 è D16.Nantu à una tavola d'alta precisione, i buchi D28 sò distribuiti uniformemente ogni 100 mm o i buchi D16 sò distribuiti uniformemente ogni 50 mm.Questi buchi ponu esse aduprati per splice moduli di posizionamentu è apparecchi cù diverse funzioni.
U sistema di buchi 3Dl combina equipaggiu di prucessu di saldatura flessibile
3D: Rapprisenta trè direzzione.In generale, l'attrezzi sò verticali è horizontali senza direzzione verticale.A grande superficia di a piattaforma hà duie direzzione, è i quattru perimetri ponu esse aduprati per a stallazione verticale per ottene una cumminazione tridimensionale.
Sistema di buchi: A caratteristica principale di questu attellu hè chì da a piattaforma à l'accessori, ci sò fori standard senza filamenti tradiziunali o T-slots.Cù u pin di serratura rapida, l'assemblea diventa più veloce è più còmuda, è u posizionamentu hè più precisu.
Cumminazione: Perchè tutti l'accessori sò prefabbricati in anticipu, ponu esse cumminati è aghjustatu arbitrariamente secondu i bisogni di u pruduttu.
Flessibilità: Perchè u settore cumpletu di l'equipaggiu cù e funzioni sopra citate pò esse cambiatu secondu i cambiamenti di u produttu, un inseme d'attrezzi pò cumplettà i bisogni di parechji prudutti o decine di prudutti, chì acceleranu assai u prucessu di sviluppu di produttu è pruduzzione di prova, è risparmia assai di manodopera , Materiale è risorse finanziarii (prutezzione di l'ambiente è prudutti à pocu carbonu).
Saldatura: A piattaforma di saldatura flessibile tridimensionale hè un attellu generale apposta apposta per a fabricazione di prudutti di saldatura;hè adupratu per welding_convenient, flexible, precise accurate, è parechji metudi tradiziunali di saldatura_.
Piattaforma di a serie φ28: a tolleranza di u foru hè d10, è u pin di serratura chì currisponde à a piattaforma hè h7.A distanza trà dui buchi adiacenti hè 100 ± 0,05 mm
Piattaforma di a serie φ16: a tolleranza di u foru hè d10, è u pin di serratura chì currisponde à a piattaforma hè h7.A distanza trà dui buchi adiacenti hè 50 ± 0,05 mm,
Ci sò trè tippi di culonni workbench: altezza (trè tippi) capacità portante hè 2t, fissu (tippu di quadru) capacità portante hè 5t, mobile (a capacità portante di u tippu di elevazione hè 3t), (cù frenu a capacità portante di u tipu di rota universale hè 1t).
Sistema di fori di saldatura flessibile tridimensionale cumminata
1. Scopu di l'applicazione: utilizatu per a saldatura, a machina è l'ispezione di i pezzi.Per esempiu: struttura d'acciaio, diverse manifattura di carrozzerie di veiculi, fabricazione di biciclette è motociclette, machini d'ingegneria, cornici è scatuli, vasi à pressione, saldatura robotica, trasfurmazioni di lamiere, mobili di metalli, assemblage di l'equipaggiu, tubi industriali (flange), sistemi d'ispezione, Macchine elettriche (interruttori d'alta tensione, trasformatori, cuntrolli di putenza, etc.).
2. Caratteristiche di u produttu: alta efficienza, ecunumia, flessibilità, precisione è durabilità.
1. Alta efficienza
Attualmente, e strutture di quadru di picculi batch necessitanu una alta efficienza, cum'è una mostra rapida è a produzzione di produttu.Dunque, l'attrezzi tradiziunali di saldatura speziale spessu ùn ponu risponde à i bisogni.(U ciculu di cuncepimentu, fabricazione è debugging hè assai longu, in generale in 1-3 mesi).Di solitu ci vole solu uni pochi d'ore per compie un set di apparecchi di saldatura utilizendu a piattaforma di saldatura flessibile tridimensionale;à u listessu tempu, accurtà ancu assai u ciculu di mostra di u sviluppu di novi prudutti!
2. Efficienza economica
L'utensili di saldatura speciale sò utili solu per un certu pezzu o un certu prucessu.Per quessa, pò esse vistu chì certi pruduttori anu sviluppatu un gran numaru di vestiti di travagliu (Robbi di travagliu) chì sò stati sviluppati per più di uni pochi anni.Per calculà.In particulare, a struttura di u quadru hè spessu un pruduttu relativamente grande, cusì u costu di almacenamiento hè più altu.
Utilizendu i nostri strumenti flessibili tridimensionali, u costu è u tempu investitu in l'attrezzi speciali per ogni cambiamentu di produttu ùn ponu quasi più costu soldi.U dispusitivu hè facile à upirari è sicuru à aduprà.L'utilizatori ponu splicing rapidamente l'attrezzi cù diverse esigenze sicondu i so bisogni, cum'è i zitelli chì ghjucanu cù ghjoculi assemblati.
3. Flessibilità
A piattaforma flessibile di utensili di saldatura cumminata 3D hà una alta capacità portante è una rigidità stabile.I so cinque facci sò machinati cù buchi regularmente è incisi cù linee di griglia.A piattaforma di saldatura pò esse facilmente allargata, allargata è cumminata.U tavulinu standard allargatu pò esse direttamente cunnessu cù posizionamentu modulare è serratura.In u prucessu di stallazione, aghjustamentu è pusizzioni di a pezza di travagliu, e funzioni generale di u sistema di attrezzatura di saldatura cumminata tridimensionale flessibile sò affissate à u massimu (Dripping), in particulare in l'applicazione di grandi pezzi.


Tempu di Postu: Dec-13-2021