Since its establishment on 2001,it has a unique track record.

chì hè a tavola di saldatura 3D?

A tavola di saldatura 3D hè una spezia di piattaforma di saldatura attraversu u strettu di u pin di serratura rapida.U disassemblamentu è u pusizzioni di l'attrezzi pò esse cumpletu in pochi seconde.Diverse specificazioni di e parti di pressa di a tavola di saldatura 3D è a pinza universale rapida ponu esse posizionate rapidamente à a pusizione di pressa.Ottene una compressione / serratura rapida.

Durante u prucessu di pruduzzione di a piattaforma di saldatura 3D, ci saranu deviazioni di pesu.Spessu, u disignu di a piattaforma di saldatura flessibile 3D piglia in contu l'errore di colata è l'errore di machining.L'errore di pesu di a piattaforma di ghisa ùn deve generalmente micca più di 10%.Quandu supera u 10%, a qualità di a piattaforma di saldatura flessibile 3D deve esse evaluata ulteriormente prima chì a ghisa pò esse determinata.Sia a piattaforma pò esse messa in usu.
U gruixu di u muru di u casting di a tavola di saldatura 3D hè troppu magre, è difetti, cum'è a casting insufficiente è l'isolamentu di u friddu, saranu durante a produzzione di castings.Questu hè chì un grossu di u muru eccessivamente sottile ùn pò micca assicurà chì u liquidu di lega di colata hà una capacità sufficiente per riempie u muffa.Di solitu in certi cundizioni di casting, ogni lega di casting hà un gruixu di muru chì pò riempie u moldu, cumunimenti cunnisciutu cum'è u gruixu di muru di l'alia di casting.Quandu cuncepimentu di castings, u gruixu di u muru di designu di i castings deve esse micca menu di u gruixu di u muru.Stu spessore di u muru hè in relazione cù a fluidità di u liquidu di lega di colata è a dimensione di u contornu di u casting.
3D Saldatura Platform-Parameters Tecnica
1. A flatness di u worktable righjunghji: 0,10/1000;
2. A verticalità trà a superficia laterale è a superficia superiore di u bancu di travagliu righjunghji: 0,10/200;
3. A rugosità di a superficia di travagliu di u workbench righjunghji: 3.2um;
4. Workbench scale line specification: 100×100±0.05mm;
5. Materiale Worktable: saldatura azzaru (Q345), casting (HT300) dui tipi, u trattamentu calori generale per eliminà u stress internu;
6. Supporting legs di u workbench: a capacità portante standard hè 2T, a capacità portante fissu hè 2T, a capacità portante di u quadru hè 5T, a capacità portante di u tipu d'elevazione hè 3T, è a capacità portante di a rota universale cù frenu hè 1T;
7. A precisione di pusizioni di u sistema di pirtusu di u worktable ùn hè micca più di 0,05 mm, è a precisione dimensionale di u pirtusu hè φ28D10.
A nostra cumpagnia hè un fabricatore prufessiunale di piattaforma di saldatura 3D.Pudemu furnisce l'ultimu prezzu di a piattaforma di saldatura 3D, i parametri di a piattaforma di saldatura 3D, i disegni di struttura è di cuncepimentu.A piattaforma di saldatura 3D non standard pò esse persunalizata secondu e esigenze.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022